صنایع لاستیک سازی ارزانی
تنها تولید کننده بستر های لاستیکی
کاربرد کفپوش های لاستیکی (مت) در دامداری

کاربرد کفپوش های لاستیکی (مت) در دامداری

Rate this post

صاحبان دامداری با مشکلات مختلفی مواجه هستند. سطوح سرد و ناهموار موجب تمیز کردن دشوار می شود. همچنین این سطوح ممکن است باعث به وجود آمدن خطرات و آسیب هایی برای کارکنان یا حیوانات شوند.

کار در دامداری ای که فاقد کفپوش های مناسب می باشد می تواند به عذابی بزرگ برای انسان ها و حیوانات تبدیل شود. صنایع لاستیک سازی ارزانی با تولید بسترهای لاستیکی مخصوص (مت) چندین مشکل را به طور همزمان حل کرده است.

زمینه های کاربرد تشک های لاستیکی

تشک های لاستیکی ما برای استفاده در قسمت های مختلف دامداری ها و یا اصطبل اسب مناسب می باشد. این تشک‌های ضد لغزش به دلیل توزیع یکنواخت بار از کف دامداری محافظت می‌کنند. از طرفی این کفپوش‌ها کف دامداری را محکم می‌کنند، مثلا در شرایط گل آلود از سرخوردن دام جلوگیری می‌کنند. وزن کم و اتصال ساده صفحات امکان قرارگیری بدون عارضه و مشکل تشک های لاستیکی را فراهم می کند. به این ترتیب می توان قسمت های مختلف دامداری را در چند مرحله تجهیز کنید تا تعمیر و نگهداری قسمت های مختلف را بسیار آسان تر کنید. کفپوش های لاستیکی راحتی راه رفتن برای حیوانات میسر می‌کند.

کاربرد کفپوش های دامداری

این کفپوش ها در قسمت های مختلف دارای کاربرد هستند. شما می‌توانید از این کفپوش ها در مکان های زیر استفاده فرمائید:

ویژگی تشک های لاستیکی

بسترهای لاستیکی انواع مختلفی و با ضخامت های متنوعی هستند که بسته به جایگاه مورد استفاده در دامداری ها، تعداد دام و ویژگی محیطی هر دامداری مورد استفاده قرار می گیرند. این تشک ها می تواند با سطح صاف یا دکمه دار با ضخامت های مختلف در قسمت های متفاوت دامداری به کار بیایند. هر نوع از این لاستیک ها بسته به ویژگی خود و محل قرار گرفتن آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند، با این حال همه آنها یک ویژگی مشترک نیز دارند:

استفاده از این تشک ها برای شما و حیوانات شما مزایای زیادی به همراه دارد. برای مثال می توان به عدم نفوذپذیری آب اشاره کرد. شما با کمک ورق های لاستیکی تولید شده ما سطحی ایمن و بدون لغزش ایجاد می کنید که حتی در باران های شدید و شستشو با مواد ضد عفونی پایداری خود را از دست نمی دهد. در مناطق مسطح دامداری، جاهایی که آب در صورت عدم استفاده از این لاستیک ها ممکن است به داخل نفوذ کند، این کفپوش های لاستیکی کمک می‌کند تا پای شما و دام خشک بماند.

مزیت دیگر استفاده از این مت دوام آن است. تشک های لاستیکی تولید شده در مجموعه صنایع لاستیک سازی ارزانی با استفاده معمولی، بیش از ده سال عمر می کند و باعث صرفه جویی در خرید شما می شود. فرسودگی و احتمال پایین پارگی در محصولات نیاز به کارهای اضافی را در دامداری به شدت کاهش می دهد. شما به راحتی تشک ها را در مکان‌های مورد نظر قرار می دهید، آن ها را به هم متصل می‌کنید و برای مدت زمان زیادی آسوده خاطر می شوید.

علاوه بر این تشک های لاستیکی به راحتی تمیز می شوند، بنابراین حتی کثیف شدن این کفپوش ها با مدفوع و ادرار گاو مشکلی به وجود نمی آورد و نیز اگر تمیز کردن گسترده تر باشد مقاومت بالای این کفپوش ها امکان استفاده از یک پاک کننده قوی و فشار بالا را فراهم می‌کند.

تشک های لاستیکی ما به راحتی بر روی سطح دامداری قرار می گیرد و در عین حال به عنوان یک عایق در برابر حرارت و صدا عمل می کند. ضربه گیری این بسترهای لاستیکی از استخوان ها و مفاصل حیوان شما محافظت می‌کند.

مزایای استفاده از مت های لاستیکی

از جمله مزایایی استفاده از کفپوش لاستیکی این است که، با استفاده از مت های لاستیکی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. استفاده از بسترهای لاستیکی در دامپروری دارای مزیت های اقتصادی مختلفی است. تمام دامداران به اهمیت عایق بندی عالی در فصل زمستان واقف هستند. با استفاده از بسترهای لاستیکی در کف دامداری می توانید در هزینه های گرمایش صرفه جویی کنید.

آسیب های مفصلی یکی از مشکلات شایع در اسب و گاو است. برای جلوگیری از لغزش و در نتیجه آسیب های مفصلی مرتبط با لغزش در محوطه مختلف دامداری و اصطبل اسب ها تشک های لاستیکی که در زیر آن دکمه تعبیه شده است مورد استفاده قرار می گیرد. این تشک های لاستیکی نسبت به تشک های صاف جلوگیری بسیار بهتری در برابر لغزش دارند و سطح ایمنی را برای شما تضمین می کنند.

سرمایه شما حیواناتتان است بنابراین تجهیز کردن محیطتان با بستری غیر قابل لغزش کاملا عاقلانه و منطقی می باشد.

خرید تشک های لاستیکی از صنایع لاستیک سازی ارزانی

با انتخاب تشک های لاستیکی این مجموعه از مزیت های گسترده ای بهره مند خواهید شد. در مراحل مختلف همواره از پشتبانی این مجموعه برخوردار خواهید بود.

کارشناسان این مجموعه با بازدید دقیق از محوطه شما کمک به تصمیم گیری بهتر، شناسایی مناطق پرخطر و اولویت های دامداری با توجه به بودجه شما می کنند. همچین در صورت نیاز به بستر سازی مناسب تر برای نصب کفپوش ها با شما مشورت می کنند تا حداکثر خواسته و سودآوری خود برسید.

خدمات صنایع لاستیک ارزانی

از جمله مزایای استفاده از خدمات صنایع لاستیک ارزانی به شرح زیر می باشد:

استفاده از خدمات جذاب ارزانی

چنانچه قسمت های مختلف دامداری خود را تجهیز کنید، بسته به هزینه شما امکان پرداخت به صورت اقساط وجود دارد.

نصب دقیق

تیم ما شامل افرادی با تجربه هستند که در فاصله بسیار کوتاه بین شیردوشی توانایی تجهیز کردن مناطق را دارا می باشند. شما در فاصله کوتاه بین شیردوشی گاوهایتان میتوانید محوطه را به تیم ما بسپارید و از نتیجه کار لذت ببرید.

پشتیبانی مجموعه ارزانی

لاستیک سازی ارزانی با پشتوانه نیم قرن خدمت در این عرصه و اعتماد به محصولات خود اقدام به گارانتی محصولات خویش نموده است. بنابراین با وجود این گارانتی، شما با اطمینان خاطر می توانید با خیالی آسوده اقدام به تهیه محصول مورد نظر خود فرمائید، چراکه در صورت بروز هر مشکل احتمالی خدمات ویژه مشتریان لاستیک سازی ارزانی مشمول شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *